مقالات تخصصی نیهاد
در این برگه میتوانید مقالات تخصصی نیهاد را مطالعهکنید.
۹ اقدام مهم برای دستیابی به فرمول هدف گذاری
توانایی هدف گذاری و برنامه ریزی برای رسیدن به آن اهداف ” اَبر مهارت” موفقیت است.یک فرمول ساده هدف گذاری برای افزایش سریع موفقیت و رضایت در زندگی برای استفاده شما وجود دارد. در این مقاله ۹ اقدام مهم برای رسیدن به این فرمول را مطالعه خواهید کرد. ۱- تصمیم...
بیشتر بخوانیدمقاله آموزشی ۷ ویژگی عالی رهبران تیم
رهبران تیم شاید شما این قدرت را داشته باشید تا به افراد بگویید.چهکاری انجام بدهند یا ندهند ، ولی اگر ویژگی خاص رهبران قدرتمند و پیشرو را نداشته باشید نمیتوانید باعث رشد و ارتقاء تیم و اعضا تیم خود شوید و آنها را در جهت رسیدن به اهدافشان راهنمایی کنید. در این...
بیشتر بخوانیدمقاله آموزش معجزهی ABCDE در کسبوکار بیمه و بیمهگری
متد و روش ABCDE: متد ABCDE یک تکنیک قدرتمند برای تنظیم اولویتبندی کارهاست که میتوانید از حالا تا آخر عمرتان، هر روز از آن استفاده کنید. این تکنیک، آنقدر ساده و در مقابل، آنقدر تأثیرگذار است که میتواند شما را تبدیل به کارآمدترین و مؤثرترین فرد در صنعت بیمه نماید! در...
بیشتر بخوانیدمقاله آموزشی ده دقیقه تا بستن فروش در بیمههای عمر
آیا در حال تلاش برای بستن یک فروش هستید؟ یا اینکه از مدیر یک سازمان بزرگ میخواهید یک قول قطعی برای بیمه کردن تمام پرسنل آن سازمان بگیرید؟ یا اینکه صرفاً در تلاش برای برقراری ارتباطی صمیمانه با یک مشتری مهم هستید؟ در هر کدام از این شرایط که باشید در واقع مهمترین و...
بیشتر بخوانیدمقاله آموزشی چگونه بیمه عمر با ارزشتری ارائه کنیم!
اولین قدمی که برای فروش بیمه و ایجاد یک کسب و کار بیمهای باید برداریم این است که «ارزش» آن را برای مشتری دقیقاً مشخص کنیم. در این مقاله، راجع به اینکه چگونه میتوانیم ارزش بیمهنامهی پیشنهادیمان را برای مشتری توضیح دهیم و نسبت به رقبا، خدمات بیمهای «با ارزش...
بیشتر بخوانیدمقاله دو دلیل اینکه مشتری از شما بیمه میخرد…!
دو دلیل اصلی برای خرید کردن یا نکردن اشخاص، میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. میل به سود بردن به معنای قرار گرفتن در شرایط بهتر است. بنابراین، اولین وظیفه شما این است که خریدار احتمالی را متقاعد کنید که اگر بیمه نامه پیشنهادی شما را بخرد تا چه اندازه در شرایط...
بیشتر بخوانیدمقاله سه تمرین حیاتی ویژهی نمایندگان و فروشندگان بیمه
امروزه یکی از باورهای رایج در میان فروشندگان و نمایندگان بیمه این است که برای فروختن بیمهنامه باید تا جایی که ممکن است با مشتری درباره ویژگیها و پوششهای بیمهنامه مربوطه حرف بزنند؛ به عبارت دیگر، باور به اینکه فروختن مساوی است با حرف زدن… اما حتی اگر هر یک کلمهای...
بیشتر بخوانیدمقاله چهار ثانیه مانده به فروش بیمه عمر…!
تاکنون بارها در کارگاهها و سمینارهای از نمایندگان و فروشندگان بیمه، این سؤال را پرسیدهام که: «به نظر شما، از لحظهای که قدم به محل یا دفتر یا اتاق کار مشتری میگذارید، حدوداً چقدر زمان برای جلب اعتماد و اطمینان آن مشتری در اختیار دارید؟!». پاسخهایی که معمولاً در...
بیشتر بخوانید